یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه اختصاص 5 هزار میلیاردتومان از محل هدفمندی یارانه ها به حوزه سلامت به تناسب بودجه سال 92 است از محقق شدن چنین بودجه ای از سوی دولت اظهار ناامیدی کرد.

حوزه سلامت ناامید از اختصاص 5 هزار میلیارد تومان اعتبار از محل هدفمندی یارانه ها
سلامت نیوز: یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه اختصاص 5 هزار میلیاردتومان از محل هدفمندی یارانه ها به حوزه سلامت به تناسب بودجه سال 92 است از محقق شدن چنین بودجه ای از سوی دولت اظهار ناامیدی کرد.

مراد هاشم زهی در گفت و گو با خبرنگار سلامت نیوز درباره اختصاص 5 هزار میلیارد تومان از محل هدفمندی یارانه ها به حوزه سلامت گفت:« جزئیات بودجه سلامت در کمیسیون تلفیق بحث شده و به صحن علنی مجلس می آید. اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت به تناسب بودجه سال 92 است که از محل هدفمندی یارانه ها است اما بعید می دانم که محقق شود. همانطور که تا به حال اعتباراتی که برای بخش سلامت در نظر گرفته شده بود محقق نشده است.»

وی گفت:« البته در انتهای دولت دهم هستیم و شاید دولت بعدی دولتی باشد که به بخش بهداشت و درمان و قوانین و بودجه هایی که برای این بخش تصویب می شود توجه بیشتری داشته باشد تا مشکلات سال های گذشته را نداشته باشیم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha