سلامت نیوز : عضو کمیته حاکمیت بالینی وزارت بهداشت گفت: عملیات ارزیابی اعتباربخشی بیمارستان ها درحال انجام است و پیش‌بینی می شود تا تیرماه خاتمه یابد.

رضا تویسرکان منش درگفت وگو با ایلنا با بیان این مطلب گفت: اگر همه برنامه هاخوب پیش رود نتایج ارزیابی اعتباربخشی بیمارستان ها و رتبه بندی آنها نیمه اول و قبل از پایان شهریورماه ازسوی وزارت بهداشت اعلام می شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات ارزیابی اعتباربخشی بیمارستان‌ها از دی‌ماه سال گذشته گفت: این ارزیابی از بیمارستان‌های کوچک شروع شد و اکنون به بیمارستان های متوسط و بزرگ رسیده است.

تویسرکان منش تصریح کرد: بیمارستان هایی که عملیات ارزیابی اعتباربخشی برروی آنها انجام نشده است ازنتیجه کار و نمره خود مطلع نیستند واعلام نتایج به زمانی که همه بیمارستان‌ها اعتباربخشی شوند موکول شده است.

عضو کمیته ارتقای کیفیت دبیرخانه شورای عالی دندانپزشکی درمورد همکاری باکشورهای دیگر درزمینه اعتباربخشی بیمارستان‌ها گفت:همچنان باکشورهای لبنان، هند و مالزی همکاری بین المللی در زمینه آموزش و انتقال اطلاعات داریم.

تویسرکان منش افزود:به تازگی با کانادا نیز بحث هایی پیرامون این موضوع آغازکرده ایم واحتمالا دوره هایی را به صورت غیرحضوری یا آنلاین دررابطه با اعتباربخشی با مراکزکانادا همانند دانشگاه میشیگان به زودی راه اندازی خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha