سلامت نیوز : یک عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ایران در بودجه ردیف مستقلی ندارد، گفت: مجلس تصمیم دارد که در این زمینه به صورت کلی همراه با سایر دانشگاهها بویژه دانشگاه علوم پزشکی تهران بودجه‌ای را مصوب کنند.

احمد آریایی نژاد در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره‌ی این که چرا ردیف بودجه‌ مستقلی برای دانشگاه علوم پزشکی ایران در نظر گرفته نشده است؟ گفت: مجلس تصمیم دارد که در این زمینه همراه با سایر دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه علوم پزشکی تهران بودجه‌ای را به صورت کلی به تصویب برساند و سپس هنگام هزینه‌کرد بودجه مربوطه توسط دولت به این دانشگاه اختصاص داده شود.

وی تصریح کرد: در واقع از این طریق دیگر مجلس ورود پیدا نکرده و تنها دولت موظف است که نسبت به بودجه دانشگاه علوم پزشکی ایران تامین اعتبار کند.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: البته تعدادی از نمایندگان در کمیسیون با این موضوع موافق هستند و تعداد دیگری مخالف و معتقدند که باید بودجه جداگانه‌ی دیگری در نظر گرفته شود.

آریایی نژاد خاطر نشان کرد: البته این موضوع در صحن علنی بررسی خواهد شد و تصمیم نهایی در جلسه علنی و با صحبت‌های نمایندگان اتخاذ می‌شود.

وی در خصوص جلسه شب گذشته کمیسیون تلفیق گفت: گویا در این جلسه تصمیم گرفته شده که بودجه‌ای دانشگاه علوم پزشکی ایران حذف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha