پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۸
کد خبر: 74417

بثورات پوستی ناشی از کهنه و پوشک بچه (ادرارسوختگی) یکی از چندین بیماری پوستی است که نوزادان و کودکان به آن مبتلا می شوند.

سلامت نیوز: بثورات پوستی ناشی از کهنه و پوشک بچه (ادرارسوختگی) یکی از چندین بیماری پوستی است که نوزادان و کودکان به آن مبتلا می شوند. چندین دارو و درمان طبیعی نیز علیرغم داروهای صنعتی در دسترس قرار دارد که می تواند به کودکان شما کمک کند تا خیلی زود پوستی سالم و سلامت داشته باشند.

1-    از یک لایه نازک روغن ویتامین E استفاده کنید.
ثابت شده است که مالیدن دو بار در روز  یک لایه نازک روغن ویتامین E بر روی ناحیه مبتلا,در تسکین و التیام ادرار سوختگی رنج آور و دردناک کودک موثر است. قبل از به کار بردن این روغن بایستی پوست کودک با یک صابون یا تمیزکننده ملایم شسته و با یک پارچه نرم خشک شده باشد.

2-    استفاده  ازچای کیسه ای بابونه
شما می توانید به راحتی چای کیسه ای بابونه را چند دقیقه در آب بخیسانید و کیسه های خیس و نمناک را بر روی ناحیه مبتلا بگذارید و اجازه دهید که برای 30 دقیقه بماند تا پوست التیام یابد.

3-استفاده از پارچه های نخی
بهتر است از پارچه های نخی به عنوان کهنه بچه استفاده کنید؛ زیرا پارچه های نخی و پنبه ای بیشتر از پوشک های صنعتی می توانند نم و رطوبت را جذب کنند. کهنه های نخی حتی می توانند پوست کودک را خنک و خشک نگاه دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha