عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درخصوص برنج های وارداتی آلوده به آرسنیک گفت: هنوز منبعی از سوی وزارت بهداشت آلوده بودن برنج های وارداتی را تایید نکرده است.

مجلس پیگیر برنج های وارداتی آلوده به آرسنیک
سلامت نیوز: عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درخصوص برنج های وارداتی آلوده به آرسنیک گفت: هنوز منبعی از سوی وزارت بهداشت آلوده بودن برنج های وارداتی را تایید نکرده است.

محمدحسین قربانی در گفت و گو با پانا، اظهار داشت: آلودگی برنج های وارداتی تا کنون از سوی وزارت بهداشت که مرجع اصلی نظارت بر سلامت است هنوز تایید نشده است و مسئولان وزارت بهداشت این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده است.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته اینکه گفته می شود برنج های وارداتی به آرسنیک آلوده هستند باید از سوی مسئولان حوزه سلامت پیگیری شود چرا که این موضوع از اهمیت کمی برخوردار نیست و باید به آن توجه شود و مستنداتی که وجود دارد باید ارائه شود.
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری این موضوع در کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: قطعا ما این موضوع را از مسئولان وزارت بهداشت پیگیری خواهیم کرد.
معصومه ابتكار- رئیس كمیته محیط زیست شورای شهر در جلسه علنی شورای شهر تهران اعلام كرده بود: سال گذشته در مورد برنج چنین دغدغه ای داشتیم و از آنجا که برنج آلوده به آرسنیک در ردیف اول علت های سرطان کودک قرار گرفته بهتر است به کودکان برنج ندهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha