سلامت نیوز:‌ چهارمین دوره مسابقات چوگان به نفع بیماران دیابتی انجمن گابریک برگزار شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران مهندس حمید حیدری در این رابطه با بیان اینکه انجمن گابریک ، انجمنی مردم نهاد است که با کمک مردم فعالیت می کند گفت : این انجمن در راستای اطلاع رسانی و کمک به بیماران دیابتی تلاش می کند .

وی با اشاره به اینکه فدراسیون چوگان در راستای وظایف انسان دوستانه خود،سالانه دو بازی خیریه به نفع انجمن های خیریه مانند کودکان سرطانی و انجمن گابریک برگزار می نماید اظهار کرد: در صورتی که افراد با روشهای مقابله و مسائل بیماری دیابت آشنایی داشته باشند می توانند از بروز عوارض دیابت جلوگیری نمایند که در این عرصه انجمن گابریک تلاشهای خوبی دارد که باید از نظر مالی حمایت شوند.

نایب رئیس فدراسیون چوگان ادامه داد : هزینه های بازی چوگان که ارزشمندترین میراث کشورمان است به انجمن گابریک اختصاص خواهد یافت که هر بازی حدود 30 تا 40 میلیون هزینه خواهد داشت که از طرف رئیس و نهاد فدراسیون چوگان به انجمن حمایت از بیماران دیابتی گابریک اختصاص خواهد یافت .
یادآور می شود: که چهارمین بازی های چوگان به نفع بیماران دیابتی انجمن گابریک از  عصر روز گذشته آغاز شده و تا عصر امروز ادامه خواهد داشت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha