سلامت نیوز : رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: علوم پزشکی مازندران بیش از 150 مرکز بهداشتی را زیرپوشش خود دارد که آمل با 47 مرکز بهداشتی، 30 درصد این مراکز را به خود اختصاص داد.

حمزه قاسمی در حاشیه آیین افتتاح خانه بهداشت روستای پاشاکلا دابودشت در گفت‌وگو با فارس  با اشاره به اینکه 153 خانه بهداشت در این شهرستان مستقر بوده و فعالیت دارند، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون با توجه به مشکلات اقتصادی موجود 11 خانه بهداشت جدید در این شهرستان آغاز به کار کرده است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیش از 150 مرکز بهداشتی را زیرپوشش خود دارد که شهرستان آمل با 47 مرکز بهداشتی و درمانی حدود 30 درصد از این مراکز را به خود اختصاص داده است.

قاسمی با بیان اینکه تعداد مرکز بهداشت این شهرستان در گذشته 42 مرکز بود، عنوان کرد: پنج مرکز بهداشت نیز به تازگی به این شهر افزوده شده است.

این مسئول بهداشتی و درمانی آمل با اعلام اینکه خانه بهداشت در روستاها باید در مکانی احداث شود که در اختیار همگان بوده و همه مردم بتوانند از آن بهره ببرند، گفت: برای احداث خانه بهداشت پاشاکلا از سال 1386 پیگیر کار بودیم که با حمایت یوسفیان‌ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی این امر محقق شد.

قاسمی با اشاره به اینکه تاکنون در منطقه درویش خیل آمل شش خانه بهداشت در حال فعالیت بودند، بیان داشت: با آغاز به کار این خانه بهداشت شمار این مکان‌های بهداشتی به عدد هفت رسید.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل ادامه داد: به این خانه بهداشت بهورز خانم و آقا اختصاص دادیم تا علاوه بر ایجاد اشتغال بتوانیم نیاز بهداشتی مردم منطقه را پاسخگو باشیم.

وی یادآور شد: زمینی نیز برای ساختمان خانه بهداشت این شهرستان در نظر گرفته شده است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با بهره‌برداری از آن این مکان از حالت استیجاری به تملک درآید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha