سلامت نیوز: مدیر عامل بنیاد بیماری های نادر ایران گفت: بی شک توانمندی ها و دستاوردهای بنیاد بیماری های نادر ایران در زمینه ارائه خدمات درمانی به بیماران نادر چشمگیر است.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نادر نیوز، علی داودیان در مراسم کنفرانس بیماری های نادر اروپا که در شهر دوسلدورف آلمان برگزار شد ضمن معرفی بنیاد بیماری های نادر ایران عنوان کرد: با تلاش ها و کوشش های بی وقفه اندیشمندان، پزشکان و متخصصان عرصه پزشکی ایران اقدامات قابل توجهی طی 4سال اخیر در بنیاد بیماری های نادر شکل گرفته است که امیدواریم در آینده ای نه چندان دور به تمامی اهداف بنیاد جامعه عمل بپوشانیم.

مدیر عامل بنیاد بیماری های نادر ایران در ادامه به دستاوردهای عظیم علم پزشکی ایران در سال گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: به رغم تحریم ها و محدودیت های بین المللی، اما رخدادهای بی نظیری در عرصه علم پزشکی ایران روی داد تا توانمندی متخصصان ایرانی در این حوزه بیش از پیش نمایان شود.

داودیان تصریح کرد: ایران جزء معدود کشورهای برتر منطقه در حوزه پزشکی و درمانی است که توانسته با ارائه جدیدترین روش های درمانی مشکلات و چالش ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و دستاوردهای بس گرانمایه ای را ازآن خود کند.

مدیر عامل بنیاد بیماری های نادر به خدمات بی شائبه مسئولان دولتی و بالاخص متولیان امر سلامت کشور اشاره و اظهار داشت: در این میان توجه و نگاه دولت، مسئولان و تصمیم گیران عرصه پزشکی، نه تنها مسیر های سخت و دشوار را هموار ساخته بلکه انگیزه مضاعفی در جهت پیشبرد اهداف علم پزشکی کشور به همراه خواهد داشت.

به گفته داودیان، علم و دانش پزشکی برای دستیابی کامل و وافی به ساختمان شگفت انگیز جسم آدمی، فعالیت و ساختار سلول های سازنده انسان راهی بس طولانی را باید بپیماید.

مدیر عامل بنیاد بیماری های نادر ایران در پایان خاطر نشان کرد: یقین داریم در این مسیر پرافت و خیز آموزه های متعالی اسلام می تواند راهگشای حلال بسیاری از مشکلات و چالش های موجود باشد، تا بدانجا که طبق فرمایشات مولایم علی(ع)؛ "تا آنجا که بدانید به دیگران هم بیاموزید و مار صفت بر گنجینه علم حلقه مزنید و جویندگان را از این گنج سرشار بی بهره مسازید" این است آن اصلی که باید بدان معتقد و فرمانبردار بود و از خداوند قادر و متعال بای خدمت به مردم، خدمت به سلامتی و به ویژه آگاهی و دانایی کامل نسبت به تندرستی و سلامت زیستن و شیرین ساختن زندگی همه انسان ها مدد جست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha