شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
کد خبر: 74538
سلامت نیوز : نوشیدن این نوشیدنی در وعده صبحانه به کاهش وزن سریعتر نیز کمک می کند زیرا دفع سموم بدن باعث آب شدن چربی های نیز می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام نیوز ؛ نوشیدن آبلیمو و آب در وعده صبحانه ، مزایا و فواید بسیار زیادی دارد زیرا هم آبلیمو و هم آب تاثیرات مثبت بسیار زیادی روی بدن ما می گذارند.

*دفع سموم
در رژیم غذایی ما ، معمولا" مقدار زیادی غذاهای اسیدی وجود دارد و اسید زیاد ممکن است اثرات زیانباری برای بدن ما داشته باشد. آب لیمو خون ما را تصفیه می کند و وقتی با آب ترکیب می شود به دفع سموم بدن کمک می کند و در نهایت باعث می شود که ما پوست سالمتر و روشن تری داشته باشیم ولک ها و چین و چروکهای کمتری در پوست ما ایجاد شود. لیمو یک ضدعفونی کننده طبیعی است ، بنابراین بخوبی می تواند به درمان مشکلات پوستی ما کمک کند.

*کاهش وزن
نوشیدن ترکیب آب و آبلیمو در وعده صبحانه به کاهش وزن سریعتر نیز کمک می کند زیرا دفع سموم بدن باعث آب شدن چربی های نیز می شود

*جلوگیری از التهاب
لیمو سرشار از ویتامین C است ، بنابراین به شما کمک می کند که از بروز التهابات مختلف در بدن مثل التهاب گلو و لوزه پیشگیری کنید و حتی می تواند این التهابات را درمان کند. ویتامین C به کاهش آلرژی ها و به رفع علائم آسم نیز کمک می کند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha