سلامت نیوز : در این مراسم که دکتر مسلمی فرد رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دانشگاه، خورشیدی رئیس بیمارستان فیروزآبادی، نمایندگان فرمانداری شهرری،فیروزآبادی متولی بیمارستان و جمعی از مسئولان دانشگاه و جمعی از پزشکان و مسئولان بیمارستان نیز حضور داشتند، خورشیدی رئیس این بیمارستان به ارایه گزارشی اجمالی از وضعیت بیمارستان پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی اظهار داشت: بیمارستان فیروزآبادی با 200 تخت فعال و داشتن 517 تخت مصوب به ساکنان محدوده شهرری خدمت­رسانی می­کند که حدود 98 هزار نفر مراجعه کننده و بیش از 11 هزار نفر بستری سالانه دارد.

وی با اشاره به تعداد پرسنل پزشکی، پرستاری و پشتیبانی این مرکز، کمبود تخت ICU را یکی از معضلات این بیمارستان برشمرد و خاطرنشان کرد: این بخش که امروز افتتاح می‌شود دارای 16 تخت ICU است که در آینده نزدیک و تا حدود یک‌ماه آینده بخش NICU  این مرکز نیز افتتاح خواهد شد.

همچنین بخش آنژیوگرافی مرکز نیز آماده راه اندازی است.

خورشیدی راه­اندازی بخشNICU را سبب برطرف شدن مشکلات این مرکز در زمینه زایمان‌های پرخطر برشمرد و افزود: بخشICU2  بیمارستان فیروزآبادی با اعتباری معادل 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بازسازی، فضاسازی و تجهیز شده است که بخشی از اعتبارات آن از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی ایران و بقیه نیز توسط همکاری دانشگاه و خیرین تامین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha