سلامت نیوز : رییس بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی با بیان اینکه ضرر و زیان تاخیر پرداخت حق بیمه‌ها، افزایش نرخ تورم و قطع سهمیه ارز مرجع، این بیمارستان را متحمل مشکلات فراوانی کرده است، اظهار داشت: بیمارستان مبلغ 17میلیارد تومان به دلیل خدماتی که 8 ماه پیش به بیمه‌ها ارائه داده از آنها طلبکار است.

دکتر محمود جباروند در گفت و گو با ایسنا ، با بیان اینکه در بیمارستان فارابی با هیچگونه کمبود تجهیزات و لوازم مصرفی مواجه نیستیم، تصریح کرد: بیمارستان مبلغ 17میلیارد تومان به دلیل خدماتی که 8 ماه پیش به بیمه‌ها ارائه داده از آنها طلبکار است.

وی افزود: علاوه بر ضرر و زیان تاخیر پرداخت حق بیمه‌ها ما با افزایش نرخ تورم و قطع سهمیه ارز مرجع نیز مواجه شدیم که همه این موارد جمعا هزینه‌های بیمارستان را حداقل 2.5 تا 3 برابر افزایش داده است، بطوری که برای یک مجموعه دولتی تحمل چنین هزینه‌ای طاقت فرسا خواهد بود.

درخواست تخصیص بودجه کافی از دولت آینده جهت ارائه بهتر خدمات آموزشی، پژوهشی و درمانی

این مدیر گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره انتظار از عملکرد دولت آینده در بخش بهداشت و درمان، اظهار داشت: انتظار می رود تعرفه‌های جراحی چشم حداقل حفظ و برای توسعه و تجهیز آن، وسایل تشخیصی مدرن، بودجه‌های ارزی و ریالی دراختیار بیمارستان‌ها قرار داده شود تا پرداخت‌های بیمه به موقع صورت بگیرد.

وی در ادامه اضافه کرد: بودجه‌های تحقیقاتی به نحو شایسته باید تامین شود تا ما بتوانیم خدمات ایده آل آموزشی، پژوهشی و درمانی را بطوری که در شان مردم عزیز کشورمان باشد، ارائه دهیم.

تصمیم نابجای کارشناسان مبنی بر کاهش تعرفه عمل آب مروارید

این فوق تخصص قرنیه در پایان با ابراز تاسف از اینکه به تازگی از سوی برخی کارشناسان تلاش‌هایی به منظور تقلیل تعرفه عمل جراحی آب مروارید چشم صورت گرفته است، گفت: درصورت تحقق این امر خدمات کمی و کیفی جراحی آب مروارید قطعا با مشکل روبرو خواهد شد و مردم مجبورند هزینه‌های این تصمیم گیری راخود پرداخت کنند، این در حالی است که این موضوع با آرمان‌های پزشکی و نظام جمهوری اسلامی ایران منافات دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha