سلامت نیوز : معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست از دولت آینده خواست تا حمایت فرابخشی از موضوع محیط زیست را از مهمترین اولویتهای خود قرار دهد.

محمد جواد محمدی زاده در گفتگو با مهر افزود: انتظار داریم دولت آینده موضوع محیط زیست را به عنوان  یک موضوع فرابخشی در اولویت های کاری خود قرار دهد و حمایت از برنامه های محیط زیست را آنچنان که رهبر معظم انقلاب تأکید کرده اند در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه موضوع محیط زیست در طول تاریخ گذشته همواره مظلوم بوده و همچنان این مظلومیت ادامه دارد اظهار داشت: قطعاً باید کاندیداها اولویت های زیست محیطی را در برنامه هایی که ارائه می دهند بیش از گذشته رعایت کنند.

رئیس سازمان محیط زیست محیط زیست با بیان اینکه وعده های کاندیداها نباید تنها جنبه تبلیغاتی داشته باشد  تصریح کرد: شعار های زیست محیطی  که کاندیداها می دهند اگر به معنای بیان افق و دورنمای حرکت و فعالیت باشد بسیار خوب و تأثیر گذار است حتی در اقبال عمومی انها برای کسب آرا و لی اگر این شعارها بدون پشتوانه و در نظر گرفتن مقتضیات باشد قطعاً مردم هم تشخیص می دهند که این وعده ها عملیاتی نمی شود بنابراین به آن اهمیتی نخواهند داد.

به اعتقاد محمدی زاده، کاندیداها بهتر است تنها برنامه های عملیاتی خود را عنوان کنند و عده های  کلان را بگذارند برای هنگامی که به مسئولیت رسیدند.

معاون رئیس جمهور، آلودگی هوا را مهمترین معضل محیط زیستی که باید کاندیداها در اولویت برنامه های خود قرار دهند، عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha