سلامت نیوز:‌ گل‌های رز زیبا و بی‌نظیر در گل‌فروشی‌ها، فقط برای زیبایی و قشنگی نیستند. هر گلدانی از این گل‌ها با رنگ‌های مختلف، نشانه خاصی دارد و برای خریدن آنها و هدیه دادن شان، باید بدانید که با هررنگ، کدام حرف و پیام را می‌رساند...

رزقرمز؛ عشق و عاشقانه‌هایش


رزقرمز یکی از نشانه‌های واحد جهانی عشق است. رزهای قرمز در تمام نقاط کره‌زمین همیشه، نشانه‌ای برای عشقی است که ناخالصی ندارد و از ته‌دل می‌آید. رزهای قرمز، قدرت توانایی گذشتن از مرزها با مردمانی از نژادها، مذاهب و سیاست‌های مختلف را دارند.

رزهای زرد؛ دوستی، خوشی و آرزوی روزهای خوب


رنگ زرد یادآور زیبایی نورخورشید است؛ بخشنده و گرم و هیجان‌انگیز. رزهای زرد را برای کسانی بخرید که می‌خواهید، پیام محبت و دوستی عمیق خود را به آنها برسانید. با این رنگ شما به آدم‌ها می‌گویید که چقدر دوست?شان دارید و چقدر برای آنها روزهای خوب آرزو می‌کنید.

رزهای صورتی؛ عشق و سپاسگزاری


صورتی با خودش مهربانی، احترام و سپاسگزاری می‌آورد. رزهای صورتی تیره بهترین انتخاب برای کسانی است که می‌خواهید از آنها تشکر کنید و به آنها یادآوری کنید که میزان عشق و علاقه و محبت آنها را می‌دانید و قدردان‌اش هستید. سپاسگزاری، مهم‌ترین نشان این رزهای ملایم و دوست‌داشتنی است.

رزهای سفید؛ خلوص و همدردی


شبیه به رزهای قرمز، رزهای سفید هم نشانه‌ای جهانی برای عشقی بی‌غل و غش و ساده هستند. این رزها، بهترین راه‌حل برای رساندن پیام محبت ساده و بی‌آلایش شما هستند، اما بیشتر از آن در مراسم‌هایی که به دنبال رساندن پیام همدلی و همدردی خود هستید، به کار می‌آیند.

رزهای نارنجی؛ شور، شوق و اشتیاق


رزهای نارنجی ترکیبی از رزهای قرمز و رزهای زرد هستند. ترکیبی از عشق و محبت رزقرمز در کنار دوستی و هیجان رزهای زرد. برای همین است که برای خریدن این رزها، باید کمی محتاط باشید و آن ‌را به کسی بدهید که می‌خواهید به او بگویید:
«من به تو افتخار می‌کنم.»

رزهای بنفش؛ عشق در نگاه اول و جادویی دوست‌داشتنی

رنگ بنفش شکوه و عظمت خاصی دارد. این رنگ با سنگینی و وقارش، پیامی جادویی از محبت و احترام را منتقل می‌کند و اگر به دست کسی برسد، یک لبخند عمیق و کوتاه، نشانه موفقیت شماست.
منبع:‌هفته نامه زندگی مثبت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha