لیمو ترش مشکلات گوارشی، پوستی، کلیوی و متابولیسمی و برخی دیگر از عارضه های جسمی را برطرف می کند و در تمام سنین، شرایط و اوقات می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

برطرف کردن مشکلات گوارشی، پوستی، کلیوی با لیموترش

سلامت نیوز:‌ لیمو ترش مشکلات گوارشی، پوستی، کلیوی و متابولیسمی و برخی دیگر از عارضه های جسمی را برطرف می کند و در تمام سنین، شرایط و اوقات می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
 صدرالله کمالوند متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت:لیمو ترش از جمله میوه های مفید و ارزشمند است كه تاثیرات بسیار خوبی بر روی بدن دارد.

وی با اشاره به اینکه خواص پیشگیرانه و درمانی لیمو ترش بسیار قابل ملاحظه است، اظهار داشت: این میوه مشکلات گوارشی، پوستی، کلیوی و برخی دیگر از عارضه های جسمی را بر طرف می کند و در پیشگیری از بروز برخی از اختلالات نیز موثر است.

کمالوند گفت: تسکین ورم روده و درد کبد، کمک به لاغر شدن و برطرف شدن چاقی، نرمی و صافی پوست، کمک به دفع سنگ های کلیوی، درمان گلو درد، درمان گرفتگی و خونریزی بینی و رفع لکه و جوش های پوستی از جمله اثرات مفید لیمو ترش است.

وی یاد آور شد: لیمو ترش همچنین می تواند به بهبود روماتیسم، نقرس، اسحال دردهای کلیه و مثانه و برخی از بیماری های عفونی مانند آبله مرغان، مخملک؛ سرخک و تیفوس نیز کمک کند.
وی خاطر نشان کرد: لیمو ترش را هم می توان به  صورت خوراکی و هم به صورت موضعی و استعمال خارجی مصرف کرد و البته افرادی که مواد اسیدی حساسیت دارند باید در استفاده از این ماده دقت بیشتری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • پارسا ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
    0 0
    سلام آبله مرغان را آلبه مرغان نوشتید. متشکرم از مطالب علمیتان