سلامت نیوز : کلیه معوقات و مطالبات پزشکان عمومی برنامه پزشک خانواده بزودی پرداخت می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ؛ در حاشیه بازدید معاون ستاد کشوری برنامه پزشک خانواده از روند اجرای برنامه پزشک خانواده در شهرستان فسا وی از پرداخت مطالبات پزشکان عمومی خبر داد.
مغیثی ضمن ابراز رضایت از روند اجرای برنامه پزشک خانواده در شهرستان فسا و تشکر از دست‌اندرکاران این طرح، فرهنگ‌سازی و اطلاع رسانی به مردم را مهمترین اصل در اجرای برنامه پزشک خانواده دانست و هدف از این برنامه را سلامت محور بودن علاوه بر درمان محوری دانست.

بابک پزشکی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا نیز با اشاره به استقبال چشمگیر مردم شهرستان از برنامه پزشک خانواده، بیان داشت: با برگزاری جلسات متعدد استانی و شهرستانی ستاد اجرایی به صورت هفتگی با حضور رییس دانشگاه و تلاش در جهت کاهش مشکلات، رفع موانع و اجرای هرچه بهتر این برنامه هستیم.

علیزاده معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی فسا نیز از اجرای کلاسهای آموزشی برای گروه‌های مختلف ازجمله متخصصین، پزشکان عمومی، پرسنل، دانش آموزان، پرستاران، بهیاران و بهورزان با موضوعات مرتبط با پزشک خانواده، طرح غربالگری فشار خون و طرح دیابت و مباحثی درخصوص پیشگیری قبل از ابتلا به بیماری و فرهنگ‌سازی در این خصوص خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha