یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 75100

هیچ بعید نیست چند وقت دیگر داروی تقویت جنسی‌و‌ترك اعتیاد هم قبل از برنامه كودك وخانواده پخش شود چرا كه رسانه ملی پول ندارد!

سلامت نیوز : كرم حلزون! معجزه قرن بیست‌ویكم! پدیده خارق‌العاده و معجزه آسایی كه هر مشكلی را از پوست شما می‌زداید و این روزها كه رسانه ملی به بهانه بی‌پولی خیلی كارها می‌كند به عرصه رقابت بین شبكه‌های ماهواره‌ای و رسانه ملی ما تبدیل شده! امروز كه باید از آن به عصر انفجار اطلاعات یاد كنیم رسانه ملی ما تصمیم گرفته به جای اطلاعات به مردم ما جادوی جذابیت پوست را بفروشد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه خبری فریادگر ؛ كاری كه سال‌هاست شبكه‌های ماهواره‌ای دسته چندم و بازاری دنبال می‌كنند و ما هركاری بكنیم به گرد آنها نمی‌رسیم از این رو هیچ بعید نیست چند وقت دیگر داروی تقویت جنسی‌و‌ترك اعتیاد هم قبل از برنامه كودك وخانواده پخش شود چرا كه رسانه ملی پول ندارد!

اینك كه رسانه ملی با توجیه عجیب وغیرقابل قبول كمبود بودجه‌، مدتی است با حركتی تدریجی‌، رویه خود را تغییر داده و همانند شبكه‌های نازل ماهواره‌ای با باز کردن عرصه برای كاسب كاران و دلالان و برنامه سازانی كه به جای فكر و ایده، پول را با خود به رسانه می‌آورند، برنامه سازان متخصص و آموزش دیده را خانه‌نشین كرده چند سوال اساسی ذهن كارشناسان و كسانی را كه سال‌ها در این حوزه زحمت كشیده‌اند همچنان به خود مشغول می‌سازد:

1- باید از مدیران رسانه ملی در شبكه‌های بیشمار سراسری و استانی پرسید آیا این مردم مظلوم در بی‌پولی عجیب شما نقشی داشتند كه اكنون باید تاوان آن را با تماشای برنامه‌های تكراری، تبلیغات توهین‌آمیز و دیدن چهره‌هایی كه فقط پول دارند یا توان پرداخت پول به سازمان را دارند بپردازند .این خانواده‌ها تا كی می‌توانند در مقابل درخواست فرزندان جوانشان كه در بی‌برنامگی ده‌ها شبكه خودمان دنبال شبكه‌های مبتذل ماهواره‌ای هستند مقاومت كنند؟

2- پشت سر كرم حلزون كه روزانه بیش از ده بار باید از شبكه‌های مختلف نام آن را بشنویم چه حقیقت تلخی نهفته است كه امكان ندارد نقصی در كنداكتور پخش آن رخ دهد در حالی كه به راحتی امكان نقص فنی در سخنان فلان كاندیدای ریاست‌جمهوری وجود دارد؟!

3- ماهیت تبلیغات كرم حلزون كه سرتاسر با رویكرد مصرف گرایی غربی و به سخره گرفتن جایگاه زن در جامعه است چه مناسبتی با سبك زندگی ایرانی و اسلامی‌ما دارد كه ترویج آن مورد تاكید فراوان رهبر معظم انقلاب نیز می‌باشد؟

4- در سالی كه باید آبستن حماسه اقتصادی باشد آیا پخش هزارباره یك تبلیغ ماهواره ای در رسانه ملی می‌تواند نمایانگر تحولی اقتصادی در ایران عزیزمان باشد؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha