دو سه روز از مهلت تعیین شده برای امضا حکم رئیس سازمان نظام پزشکی از سوی رئیس جمهور گذشته و ایشان هنوز حکم را امضا نکرده است.

انتقال حق امضا رئیس جمهور به رئیس مجلس در دستور کار کمیسیون بهداشت
سلامت نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: دو سه روز از مهلت تعیین شده برای امضا حکم رئیس سازمان نظام پزشکی از سوی رئیس جمهور گذشته و ایشان هنوز حکم را امضا نکرده است.

شهلا بیات در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام این مطلب گفت: در نهایت رئیس جمهور مجبور به امضای حکم رئیس سازمان نظام پزشکی خواهد شد چرا که انتخابات نظام پزشکی به روش قانونی برگزارشد و انتخاب آقای زالی نیز کاملا قانونی بود.

وی در پاسخ به این سوال که اگر رئیس جمهور حکم را امضا نکند مجلس چه تدبیری می اندیشد، افزود: چنانچه رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اشاره کرده اند با یک طرح دو فوریتی حق امضا از رئیس جمهور گرفته شده و به رئیس مجلس منتقل می شود.

بیات با اشاره به اینکه تاکنون بحثی در این مورد در کمیسیون صورت نگرفته است، افزود:‌ در وهله اول باید موضوع در کمیسیون بهداشت و درمان مطرح و بعد از آن طرح دو فوریتی در مجلس به رای گذاشته شود.

وی تصریح کرد: اگر طرح فوریتی در مجلس به امضا برسد حق امضا از رئیس جمهور برای امضا حکم رئیس سازمان نظام پزشکی گرفته خواهد شد. البته انشاءالله که کار به آنجا نرسد.

بیات افزود: هفته آینده بررسی امضا نشدن حکم زالی از سوی رئیس جمهور و همچنین طرح دو فوریتی برای انتقال حق امضا از رئیس جمهور به رئیس مجلس در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha