سلامت نیوز : عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ازارایه نقشه راه حوزه بهداشت توسط نمایندگان مجلس خبرداد.

عابد فتاحی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پانا گفت: پس از گذشت چند دوره از مجلس، کمیسیون بهداشت و درمان به این نتیجه رسید که در کنار انتقادها و پیشنهادهایی که دارد، خود را به عنوان یک مقام اجرایی مطرح کند و نقشه راهی را برای حوزه بهداشت ترسیم کنند.

وی افزود: برای ترسیم این نقشه ابتدا چهار کمیته آموزشی، عملیاتی، مدیریتی و ساختاری تشکیل شد تا بتوانند در هر حوزه کارهای اجرایی را به‌صورت تخصصی‌تر دنبال کنند. این طرح همگام با فعالیت‌های وزارت بهداشت و درمان پیش می‌رفت تا این‌که وزیر بهداشت عوض شد و کمی در کار مشکل پیش آمد.

وی ادامه داد: البته به نتایج قابل توجهی دست پیدا کردیم و در دستور کار قرار دادیم اما جمع‌بندی نهایی در این رابطه صورت نپذیرفت و کار به پایان نرسید. امیدواریم در آینده‌ای نه‌چندان دور بتوانیم مجددا ترسیم این نقشه را در دستور کار کمیسیون قرار دهیم و از نتایج گذشته استفاده کنید.

  پیش از این احمد آریایی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطب که یک سال از فعالیت مجلس می‌گذرد و تاکنون این نهاد نتوانسته گره اساسی مشکلات از مردم باز کند، گفته بود کمیسیون بهداشت به‌دنبال نقشه راه در حوزه سلامت و بهداشت و درمان مردم است و بر همین اساس، کارگروهی را برای بررسی معضلات در این حوزه اختصاص داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha