سلامت نیوز : رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در تذکری گفت که کمیسیون تلفیق اعتبار 5000 میلیارد تومانی مربوط به بخش سلامت و بهداشت را از محل اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را حذف کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ حسینعلی شهریاری با استناد به ماده 216 آیین نامه داخلی مجلس و در جهت بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه بودجه 92 با استناد به ماده 216 آیین نامه داخلی در تذکری گفت: در قانون هدفمند کردن یارانه‌ها اعتبار 5000 میلیارد تومانی برای اختصاص به بخش بهداشت و درمان و سلامت تصویب شده است که در کنار آن طبق بند ب ماده 34 قانون برنامه 10 درصد هدفمندی علاوه بر بودجه باید به وزارت بهداشت اختصاص یابد.

وی افزود: دولت در لایحه 2000 میلیارد تومان برای بخش پزشک خانواده و موضوع هدفمندی یارانه‌ها اختصاص داده که ظاهرا کمیسیون تلفیق این دو مورد را به یکدیگر مخلوط کرده و اعتبار 5000 میلیارد تومانی برای بخش سلامت از محل اجرای هدفمندی را حذف کرده است.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این تذکر از کمیسیون تلفیق خواست تا این موضوع را بررسی کند تا اعتبار 5000 میلیارد تومانی بخش سلامت در ردیف‌های بودجه‌ای لحاظ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha