یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۴
کد خبر: 75502
سلامت نیوز : منتخب جامعه پزشکی با اشاره به امضا نشدن حکم ریاست سازمان نظام پزشکی گفت : این موضوع برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده و نظام پزشکی کل کشور در ابهام به سر می برد.

دکتر علی رضا زالی منتخب جامعه پزشکی در گفتگو با دانا ، با بیان اینکه ارسال سه نوبته حکم رییس جدید سازمان پزشکی به ریاست جمهوری صحت ندارد گفت: این حکم یک بار بعد از جلسه انتخاب رییس مجمع ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه این نامه در ابتدای کار با تاخیر ارسال شده است تصریح کرد: بعد از ارسال نامه از نتایج کار اطلاعی نداریم و منتظر پاسخ هستیم.

منتخب جامعه پزشکی ادامه داد: نامه ارسالی ارجاع نشده و هیچ اطلاعی نیز در این خصوص داده نشده است ولی بر اساس آخرین اطلاعات، گزارش از روند انتخابات خواسته شده است.

وی با تاکید به اینکه در حال حاضر حوزه نظام پزشکی در کل کشور دچار ابهام است تصریح کرد: درمورد هیات مدیره های جدید و قبلی نوعی تعلیق وجود دارد.

دکتر زالی با اشاره به اینکه این ابهام برای اولین بار است که در این حوزه ایجاد شده است یادآور شد: در سال های گذشته به گونه ای نبود که رییس جمهور حکم را امضا نکند و با توجه به اینکه این موضوع برای اولین بار اتفاق افتاده، ایجاد ابهام کرده است.

وی یادآور شد: شهرستان هایی که رییس هیات مدیره، همان فرد قبلی است کار با روند عادی در حال انجام است ولی با توجه به این تاخیر کشوری که ایجاد شده مشکلاتی به وجود آمده و روند فعالیت در ابهام ادامه دارد به طوری که منتخبان جدید هنوز مستقر نشده اند.

منتخب جامعه پزشکی در پایان با بیان اینکه چنین موضوعی برای اولین بار در کشور رخ داده است خاطرنشان کرد: امضا نکردن حکم توسط رییس جمهور برای اولین بار اتفاق افتاده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha