عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت در صورت تایید سلامت برنج‌های آلوده به کشور جنایت بزرگی مرتکب شده است، گفت: مافیای برنج با کمین کردن پشت وزارت بهداشت و درمان به راحتی مجوز می‌گیرد و در برخی موارد به صورت قاچاق این محصولات آلوده را وارد کشور می‌کند.

سلامت نیوز: عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت در صورت تایید سلامت برنج‌های آلوده به کشور جنایت بزرگی مرتکب شده است، گفت: مافیای برنج با کمین کردن پشت وزارت بهداشت و درمان به راحتی مجوز می‌گیرد و در برخی موارد به صورت قاچاق این محصولات آلوده را وارد کشور می‌کند.

محمد جواد نظری مهر در گفت‌وگو با خانه ملت، در مورد واردات برنج آلوده به کشور، افزود: متاسفانه دولت اراده‌ای برای ریشه‌کنی این مشکلات ندارد و در این وضعیت وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی هم با بی مسئولیتی قوانین را زیر پا می‌گذارد.
 
نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در دولت احمدی‌نژاد بسیاری از اقدامات نباید انجام می‌گرفت چراکه این فعالیت‌ها کشور را عقب انداخت.
 
این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه مافیای برنج در واردات برنج آلوده به کشور نقش دارد، تصریح کرد: معلوم نیست وزیر بهداشت در حال چه کاری است که عده‌ای به خود اجازه می‌دهند به راحتی با وارد کردن برنج آلوده به کشور، مشکلاتی زیادی را برای افراد جامعه به وجود آورند.
 
وی، با بیان اینکه مافیای برنج پشت سر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پنهان شده است، یادآور شد: مافیای برنج با کمین کردن پشت وزارت بهداشت و درمان توانسته به راحتی مجوز واردات بگیرد به طوری‌که در برخی موارد به صورت قاچاق این محصولات آلوده را به کشور وارد ‌می‌کند.
 
نظری مهر، با یادآوری اینکه صنعت کشاورزی در ورود محصولات آلوده به کشور نابود می‌شود، تاکید کرد: با وجود این شرایط کشاورز انگیزه‌ای برای کاشت و برداشت محصول خود ندارد چراکه یا کسی از آنها خرید نمی‌کند یا مجبور می‌شود محصول خود را با قیمت بسیار پایین به فروش برساند.
 
نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندر ترکمن در مجلس نهم، با تاکید بر اینکه وزارت بهداشت و درمان هیچ‌ برنامه‌ریزی درستی برای رفع معضلاتی همچون واردات برنج آلوده به کشور ندارد، ادامه داد: متاسفانه تا زمانی که کشور به این شیوه مدیریت شود باید منتظر اتفاقات ناخوشایند دیگری نیز باشیم.
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امیدواریم دولت آینده برنامه‌ریزی منطقی برای حوزه سلامت کشور در نظر گیرد، گفت: اگر وزارت بهداشت سلامت این برنج‌ها را تایید کرده باشد جنایت بزرگی را در حق مردم کشور کرده که به طور حتم باید پاسخگو باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha