سلامت نیوز : محمد شکاری اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اهمیت برشمردن ساخت مرکز پیوند مغز استخوان که برآورد می‌شود، حدود 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با مشارکت خیران و نیکوکاران تأمین خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ وی افزود:‌ هرمزگانی‌ها این اطمینان را داشته باشند که دانشگاه علوم پزشکی همه تلاش خود را در تأمین امکانات و خدمات تخصصی درمانی در برنامه توسعه‌ای دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه موارد زیادی از بیماران هستند که برای مداوا به سایر استان‌ها برای پیوند استخوان مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خلأ این مرکز را احساس کرده است و خیران سلامت می‌توانند، نقش مهمی در ساخت این مرکز داشته باشند.

شکاری، ساخت مرکز پیوند مغز استخوان را نخستین مرکز از نوع خود در هرمزگان دانست و بیان داشت: با ساخت این مرکز تمام کودکان تالاسمی و دیگر اختلالات خونی رنج می‌برند، مداوا خواهند شد.

یادآور می‌شود؛ مرکز پیوند مغز استخوان در مجاورت مرکز پرتو درمانی و مرکز سوانح و سوختگی  واقع در ضلع غربی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس ساخته خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha