سلامت نیوز: رئیس اورژانس کشور گفت: ۸۰۰ پایگاه ثابت اورژانس کشور به همراه ۱۲۰۰ آمبولانس، ۴۵۰۰ مأمور و ۶ هلی کوپتر اورژانس از ساعت ۸ صبح امروز تا پایان زمان برگزاری انتخابات در سراسر کشور آماده باش هستند.

محمد تقی طالبیان در گفت‌و‌گو با فارس، افزود: بیش از ۴۵۰۰ مأمور اورژانس کشور شامل تکنسین‌های اورژانس، اپراتورها و پزشکان عمومی و متخصص در ۷۹۸ پایگاه ثابت اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ با بکارگیری ۱۲۰۰ آمبولانس، ۵۵ اتوبوس آمبولانس، ۵۲ موتورآمبولانس و ۶ هلی کوپتر اورژانس از صبح امروز به حالت آ‌ماده باش هستند تا در صورت لزوم برای درمان و نجات افراد نیازمند خدمات درمانی اقدام کنند.

وی ادامه داد:‌ هماهنگی‌های لازم با بیمارستانها نیز انجام شده است تا در صورت لزوم افراد بیمار و نیازمند ادامه درمان به بیمارستانها اعزام شوند و به سرعت خدمات درمانی لازم را دریافت کنند.

رئیس اورژانس کشور گفت:‌ پایگاههای سیار اورژانس البته در تمام شعب اخذ رأی مستقر نیستند اما در کنار شعب اخذ رأی شلوغ و میادین و خیابانهایی شلوغ که بیشتر تردد در آنها وجود دارد، پایگاههای سیار اورژانس نیز حضور دارند تا در صورت تماس مردم با ۱۱۵ و اعلام نیاز در اسرع وقت خود را به محل مورد نظر برسانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha