جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۵
کد خبر: 75805
سلامت نیوز: فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم از دستگیری یک تولیدکننده داروهای تقلبی در شهر پرند و کشف 20 هزار عدد قرص غیرمجاز و یک تن پودرهای مواداولیه تولید دارو خبر داد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا سرهنگ ابراهیم حسن‌آبادی با بیان اینکه براساس فعالیت‌های اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی درمورد تولید و توزیع داروهای تقلبی، مکانی در پرند شناسایی شد، افزود: ماموران پس از زیرنظرگرفتن این محل و اطمینان از فعالیت‌های غیرقانونی با انجام هماهنگی قضایی وارد محل شده و شخصی به هویت «علیرضا. م» دستگیر شد.

وی ادامه‌داد: در بازرسی‌های به عمل آمده از این مکان، تجهیزات و دستگاه‌های متنوع آزمایشگاهی برای تولید دارو، انواع آمپول‌ها، قرص‌ها، مکمل‌ها، بیش از 20 هزار عدد قرص غیرمجاز، یک تن پودرهای مواداولیه تولید دارو و مقادیر زیادی هولوگرام، برچسب‌ها، قوطی‌های مخصوص بسته‌بندی داروها کشف شد.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کرد و درباره نحوه تولید این قرص‌ها توضیح داد که طبقه اول و سوم منزلش را به محل تولید داروهای تقلبی تبدیل کرده و مواداولیه آنها را از استان‌های جنوبی تهیه کرده و پس از تولید، در سطح استان تهران به فروش می‌رسانده.
 

حسن آبادی با بیان اینکه براساس نظر کارشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط‌کریم، کلیه اقلام مکشوفه شامل داروهای غیرمجاز و تقلبی در زمینه بدنسازی و جنسی و فاقد مجوز است، گفت: بر اساس گزارش اولیه کارشناسان، تجهیزات مکشوفه، 600 میلیون ریال و اقلام تولیدشده 150 میلیون ریال برآورد مالی شده و این متهم به همراه پرونده متشکله برای دادرسی‌های لازم تحویل مقام قضایی شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha