سلامت نیوز : شانزدهمین کنگره علمی سالیانه اپتومتری ایران از تاریخ 23 تا 25 مردادماه سال جاری در محل سالن همایشهای رازی برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ دکتر محمدرضا زرین دبیر علمی شانزدهمین کنگره علمی سالیانه اپتومتری ایران افزود: تمامی متخصصان، کارشناسان و کارشناسان ارشد رشته اپتومتری و متخصصان چشم‌پزشکی می‌توانند از مطالب علمی مطرح در کنگره استفاده کنند.

وی با بیان اینکه فراخوان ارسال مقالات یک ماه پیش اعلام شده است، گفت: علاقه مندان تا 15 تیرماه برای ارسال مقالات فرصت دارند.

دبیر علمی شانزدهمین کنگره علمی سالیانه اپتومتری ایران در ادامه از تخصیص 12 امتیاز بازآموزی برای متخصصان، کارشناسان و کارشناسان ارشد اپتومتری و 5 امتیاز بازآموزی برای چشم پزشکان شرکت کننده خبر داد.

زرین با اشاره به اینکه این گردهمایی علمی پذیرای حضور دو مهمان خارجی که در عرصه اپتومتری شاخص بوده و فعالیتهای قابل توجهی انجام داده‌اند خواهد بود، گفت: همانند سالهای گذشته برنامه‌های آموزشی مدون برای عینک‌سازان مجاز شامل دوکارگاه ساخت عینک و یک سمینار مجزا که تمامی موارد علمی مرتبط با ساخت و ارائه عینک است تدارک دیده شده است.

به گفته وی تکنولوژی‌های جدید در ساخت عینک‌های طبی، انتخاب علمی فریم، انتخاب عدسی‌های مناسب با نوع بیماری، عینک‌های محافظ و مانند آن نیز از جمله موضوعاتی هستند که در خلال برگزاری روزهای کنگره به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

زرین افزود: همچنین سمپوزیومی پیرامون فیت انواع کانتکت‌لنزها در کنار برنامه علمی برگزار خواهد شد.

دبیر علمی شانزدهمین کنگره علمی سالیانه اپتومتری ایران همچنین از برپایی نمایشگاه جنبی در حاشیه کنگره خبر داد و گفت: در این نمایشگاه جدیدترین دستاوردهای تکنولوژیک مرتبط با اپتومتری ارائه می‌شود.

شانزدهمین کنگره علمی سالیانه اپتومتری از 23 تا 25 مرداد ماه سال جاری به همت انجمن علمی اپتومتری ایران در سالن همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha