شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷
کد خبر: 75879

بیشتر داروهای لاغری ماهواره ای تقلبی هستند و اگر هم مؤثر باشند عوارض جدی را درپی دارند.

سراغ داروهای ماهواره ای نروید
سلامت نیوز : حمید عبدی، متخصص طب چینی سوزنی از دانشگاه پكن و استادیار دانشگاه علوم پزشكی مشهد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: بیماری چاقی كاملاً پیچیده است و بعضی از افراد به راحتی لاغر می شوند.

وی افزود: بهترین روش كاهش وزن تركیب كردن ورزش و رژیم غذایی مناسب می باشد كه می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد و همچنین متأسفانه ایرانی ها با مصرف غذاهای فست فودی و ساندویچ و بی تحركی بسیار باعث چاقی خود می شوند.

وی اذعان داشت:‌ افراد چاق باید ورزش هایی مانند شنا و اسكواش كه ورزش های بسیار مهمی در جهت لاغری و فرح بخشی هستند را در برنامه هفتگی خود قرار دهند.

وی خاطرنشان كرد: رفتار درمانی یكی از راه های كاهش وزن است زیرا با رفتار درمانی اشتهای كاذب كاملاً كنترل می شود و اگر تا نه ماه كنترل شود فرد عادت كرده و یك رژیم غذایی خاص و البته كافی برای بدن قرار داده می شود و همچنین پدیده یویو یعنی فرد چند وقت لاغر باشد و بعد از مدتی چاق شود از كم اهمیت ترین معضل بدن می باشد كه بدن انسانی را از زیبایی می اندازد.

وی بیان كرد: بیشتر داروهای ماهواره ای تقلبی و غیر مؤثر هستند اگر هم مؤثر باشند عوارض جدی را درپی دارند پس  مراقب كمین داروهای ماهواره ای باشید زیرا روی بیماری هایی از جمله تیروئید، قلبی – عروقی تأثیر می گذارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha