سلامت نیوز : معاون درمان وزیر بهداشت، انسان سالم را محور توسعه پایدار یک جامعه توصیف کرد و گفت: مسیر توسعه پایدار از یک جامعه سالم می گذرد انتظار دارم رییس جمهور آینده فردی سلامت نگر بوده و سرمایه گذاری در سلامت را پس اندازی برای آینده مردم بداند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ سید حسن امامی رضوی افزود: امیدوارم کسانی که برای ریاست جمهوری و شوراها انتخاب می شوند تحقق آرمان های نظام و انقلاب را سرمشق کارشان قرار دهند و تلاش کنند استقلال، تمامیت ارضی، توسعه و پیشرفت کشور را در جهت پیشرفت و عدالت حفظ کند.

وی در ادامه به انتظارات خود از رییس جمهور آینده اشاره کرد و گفت: من به عنوان فردی که در حوزه سلامت در سطح گسترده کشور خدمت می کند انتظار دارم رییس جمهور آینده فردی سلامت نگر بوده و سرمایه گذاری در حوزه سلامت را پس اندازی برای آینده مردم بداند.

امامی رضوی با بیان اینکه انسان سالم محور توسعه پایدار است تصریح کرد: مسیر توسعه از یک جامعه سالم می گذرد بنابراین رییس جمهور باید برنامه های مشخصی برای حوزه سلامت مردم داشته و تلاش کند که جامعه سالمی را ایجاد کند.

معاون درمان وزارت بهداشت در پایان تصریح کرد: از دیدگاه جمعیت شناسان، کشور ما در یک پنجره جمعیتی قرار دارد به طوری که اکثریت جمعیت ما جوان هستند و این جوانان باید سلامتشان حفظ و از آسیب های اجتماعی و خطراتی که سلامت آنان را تهدید می کند بدور باشند بنابراین بایستی برای سالم ماندنشان سرمایه گذاری شده و برنامه های پیشگیرانه و برنامه هایی برای کاهش بار بیماری های غیرواگیر تببین شود تا آنان بتوانند چرخ اقتصاد و توسعه کشور را بچرخانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha