سلامت نیوز :رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان از بهره‌برداری چهار پایگاه اورژانس جاده‌ای به زودی در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ دکتر «محمد شکاری» در این‌باره گفت: این پایگاه‌ها شامل بین جاده‌ای سندرک، تنگ دالان در مسیر شهرستان بستک، بین جاده‌ای مسیر «بندرعباس - میناب» و پایگاه ساحلی بندرعباس که به منظور خدمت‌رسانی به مصدومان احتمالی احداث شده است.

وی گفت: نیروی انسانی این پایگاه‌ها نیز در آزمون استخدامی پیش‌روی دانشگاه علوم‌پزشکی شرکت می‌کنند و با کسب امتیاز قبولی جذب مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی می‌شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان تصریح کرد: هم‌اکنون 42 پایگاه اورژانس شهری و بین جاده‌ای در سراسر استان هرمزگان فعالیت می‌کنند.

شکاری با اشاره به راه‌اندازی دومین مرکز «ام.آر.ای» در شهرستان بندرعباس گفت: دومین مرکز «ام.آر.ای» با مشارکت بخش خصوص در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس راه‌اندازی می‌شود.

دومین مرکز«ام آر ای» بندرعباس به زودی راه‌اندازی می‌شود

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان هرمزگان با اشاره به راه‌اندازی دومین مرکز«ام.آر.ای» در شهرستان بندرعباس گفت: دومین مرکز«ام.آر.ای» با مشارکت بخش خصوصی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس راه‌اندازی می‌شود.

شکاری افزود: با راه‌اندازی این مرکز در بیمارستان شهید محمدی نوبت‌دهی «ام.آر.ای» به روز می‌شود و مردم می‌توانند در کمترین زمان ممکن این خدمات را دریافت کنند.

وی با اشاره به این‌که خدمات این مرکز با تعرفه‌ی دولتی ارایه خدمات می‌کند، اظهار کرد: درمان مناسب مستلزم تشخیص مناسب است که وجود چنین مراکزی می‌تواند به پزشک کمک کند تا بهتر بیماری‌ها را تشخیص و درمان کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان یادآور شد: دستگاه «ام.آر.آی» مرکز آموزشی درمانی شهید محمدی بندرعباس از نوع فیلیپس یک و نیم تسلا است و در سال 81 نصب و راه‌اندازی شده است و روزانه قابلیت ارائه‌ی خدمت به 50 تا 60 بیمار را دارد هم‌چنین بخش «ام.آر.آی» این مرکز همه روزه به جزء ایام تعطیل از ساعت 7:30 تا 24 فعال و در حال خدمت‌رسانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha