سلامت نیوز : سازمان نظام پزشکی ایران با انتشار پیامی حضور شکوهمند و حماسه‌ساز مردم ایران اسلامی در صحنه انتخابات 24 خرداد ماه و انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به عنوان رییس‌ جمهور یازدهم را تبریک گفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ در بخشی از پیام سازمان نظام پزشکی که از سوی دکتر سید شهاب‌الدین صدر صادر شده آمده است:« حماسه حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای، بار دیگر جان تازه‌ای به پیکره مقدس انقلاب اسلامی دمید.

ایرانیِ مومن و غیور درانتخابات 24 خرداد، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه متین و خردمندانه با تهدیدها و فشارهای استعمارگران به زیبایی به تصویر کشید و زمینه لازم برای آبادانی، پیشرفت کشور، منافع ملی و آینده پرتلاش و امیدوارانه خود را فراهم نمود.

در کسب این پیروزی ارزشمند باید به قدردانی از مردم عزیز ایران اسلامی و لبیک آنان به ندای مقام معظم رهبری در راستای دستیابی به آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی، سجده شکر به درگاه احدیت به جا آورد و با سرلوحه قرار دادن کار و تلاش خالصانه در رفع مشکلات و دغدغه‌های آنان کوشید تا پس از این حماسه سیاسی ارزشمند، حماسه اقتصادی خلق گردد.

پیروز حقیقی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، ملت بزرگ ایران است که به حول و قوه الهی توانست گامی استوار بردارد و گوهر نفوذناپذیر و چهره پرنشاط و مصمم و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

اینجانب این حماسه بزرگ را به محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران تبریک عرض می‌کنم و از خداوند می‌خواهم ایران اسلامی را از گزند بدخواهان و دشمنان حفظ نماید.

اکنون که برگی دیگر از تاریخ پرافتخار این سرزمین در حال رقم خوردن است، لازم می‌دانم به منتخب محبوب یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی که از شخصیت‌های برجسته سیاسی و مذهبی کشور بوده و کارنامه درخشان خدمات ایشان در مسوولیت‌های حساس افتخارآمیز است. این انتخاب شایسته را تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت و سربلندی ایشان را در تشکیل دولت تدبیر و امید را از درگاه خداوند منان خواستارم.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha