به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان ؛ از دید حکمای بزرگ برای این که هر انسانی بتواند فعالیت های معمول خود را انجام دهد به سه قوای حیوانی، طبیعی و نفسانی نیاز دارد ولی قبل از این که این قوا از طریق ابزاری که در اختیار دارد زمینه فعالیت طبیعی اعضا را فراهم کند ، حرکت و تاثیرگذاری روح در آن عضو، زمینه را مستعد می کند که قوای مذکور بتواند کارساز باشد.
بی گمان تغذیه روح از طریق هواست بنابراین اگر ما هوای تمیز و پاک استنشاق کنیم، زمینه تغذیه خوب را برای روح خود فراهم کرده ایم. در مقابل،هوای آلوده روح را آزرده می کند و آزردگی روح آزردگی جسم را به همراه خواهد داشت.
نظر شما