سلامت نیوز : رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: برای استفاده بیشتر از ظرفیت داوطلبان هلال‌احمر ۲۵۴ خانه داوطلب تخصصی از ابتدای سال ۹۲ در سراسر کشور ایجاد شده است.

فرحناز رافع در گفت‌وگو با فارس در مورد جزئیات ایجاد خانه‌های داوطلب تخصصی خاطرنشان کرد: برای بهبود سیستم ارائه خدمات داوطلبی در سراسر کشور و ارتقای سطح خدمات، خانه‌های داوطلب تخصصی با توجه به اولویت‌های مد نظر جمعیت هلال‌احمر از ابتدای امسال راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به تخصص‌های مدنظر خانه‌های داوطلب تخصصی گفت: فراخور کشش و فرهنگ هر استان خانه‌های داوطلب تخصصی پزشکان، اصناف، بازاریان، هنرمندان، ورزشکاران، خبرنگاران، فرهنگیان و وکلا در قالب 254 خانه داوطلب تخصصی راه‌اندازی شده است.

به گفته رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر، پیش از این 4 هزار خانه داوطلب عمومی در سراسر کشور فعال بود که با این کار بازدهی داوطلبان افزایش خواهد داشت.

برگزاری مانور تخصصی برای خانه‌های داوطلب، برنامه دیگری است که رافع به آن اشاره کرد و گفت: هنگام بروز حوادث و سوانح غیرمترقبه می‌توان بنا به هر موقعیت از ظرفیت خانه‌های داوطلب پزشکان و سایر تخصص‌ها بهره‌برد.

هم اکنون 700 هزار نفر داوطلب جمعیت هلال‌احمر هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha