سلامت نیوز : مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه صف‌های طولانی در بخش اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان ایجاد شده است، گفت: به همین منظور "سامانه تلفن گویای بخش تاییدیه دارو و خسارات متفرقه" در هفته جاری راه‌اندازی شد.

علی جمالیان در گفت‌وگو با (ایسنا)، با بیان اینکه با راه‌اندازی این سامانه، برای تاییدیه نسخ بیمه‌شدگان در زمینه پرداخت هزینه‌های درمانی نوبت‌دهی تلفنی انجام می‌گیرد، افزود: شماره تلفن گویای این سامانه 60982800 است.

به گفته وی، این سامانه در تمام طول روز بر روی پیغام‌گیر است و به متقاضیان شماره نوبتشان را اعلام می‌کنند.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران با بیان اینکه با ایجاد این سامانه تلفنی و ارائه نوبت‌دهی، متقاضیان قبل از مراجعه می‌توانند از تمام مدارک لازمی که باید ارائه کنند، اطلاع یابند، اظهار کرد: یکی از مشکلات موجود، کامل نبودن مدارک بیماران در هنگام مراجعه برای دریافت پولشان بود.

جمالیان افزود: با ایجاد این سامانه، مراجعان از تمام مدارک لازم اطلاع می‌یابند و تا جایی که امکان دارد، نیازی به مراجعه مجدد نیست و در یک مرحله کارشان انجام می‌شود.

وی همچنین به پرداخت پول مراجعین در بخش تاییدیه دارو و خسارات متفرقه اسناد پزشکی تامین اجتماعی استان تهران اشاره کرد و گفت: صف‌های طولانی که در هنگام مراجعه متقاضیان شکل گرفته بود، ما را به این فکر واداشت که با پرداخت پول به صورت غیر حضوری، این صف‌های طولانی شکسته شود.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان تهران ادامه داد: در سال گذشته این امر محقق شد تا پول مراجعین به صورت غیرحضوری به حسابشان واریز شود، یعنی همزمان با تحویل مدارک توسط بیمار، شماره حساب آنها دریافت و پس از آن پول به حسابشان واریز می‌شد و دیگر نیازی به تشکیل صف‌های طولانی برای دریافت چک نبود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha