سلامت نیوز : دوره‌های آموزشی الکترونیکی فشارخون از صبح امروز از طریق سامانه http://lms.barakatel.ir/ در حال برگزاری است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ مدیر پروژه سلامت الکترونیک ضمن اعلام این خبر گفت: این دوره از ساعت 10 صبح امروز از طریق سامانه http://lms.barakatel.ir/ در حال برگزاری است و متقاضیان می‌توانند با استفاده از کارت‌های اعتباری توزیع شده این شرکت در همایش‌ها و یا تهیه این کارت‌ها از شرکت برکت تل، اقدام به ثبت نام در این دوره به صورت کاربر عمومی نمایند و در صورت داشتن سوال با شماره تلفن 8-42651515 تماس حاصل نمایند.

دکتر سیدرضا مظهری با اشاره ابن که شعار امسال سازمان جهانی بهداشت به موضوع «فشارخون» اختصاص دارد، گفت: برای داشتن زندگی سالم داشتن قلبی سالم از ضروریات است و برای داشتن قلبی سالم، تنظیم فشارخون جزو یکی از اقدامات اصلی است.

گفتنی است، شرکت برکت تل وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و مجری طرح‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در ارائه خدمات سلامت الکترونیک و حامی سلامت ایرانیان است و با حمایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اقدام به برگزاری دوره‌های الکترونیکی فشارخون برای تمامی افراد جامعه نموده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha