سلامت نیوز : تمام افرادی که داوطلب شرکت در آزمون بورد تخصصی دندانپزشکی سال 92 بوده و به هر دلیل موفق به ثبت نام غیر حضوری از طریق سایت مرکز سنجش نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش آموزش پزشکی ثبت نام خود را انجام دهند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ سایت این مرکز از شنبه 22 تیر تا چهارشنبه 26تیر برای ثبت نام این دسته از داوطلبان بازگشایی می‌شود. مهلت داده شده به هیچ وجه تمدید نمی‌شود و کارت حضور در جلسه فقط برای افرادی که از طریق سایت این مرکز ثبت نام کرده‌اندT صـادر می‌شود.

 ثبت نام حضوری با مراجعه به دانشگاهها و ارائه مدارک لازم به صورت همزمان در تاریخ‌های یاد شده نیز الزامی است.

پیش از این تمام داوطلبان واجد شرایط که دوره دستیاری را طبق مقررات (واحدها و پایان‌نامه) به پایان رسانده‌اند باید از روز شنبه 4خرداد تا پنجشنبه 9خرداد با مراجعه به دانشگاهها برای ثبت نام حضوری اقدام  می‌کردند که این تاریخ تمدید شد.

همزمان نیز به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش به آدرسwww.sanjeshp.ir در تاریخهای یاد شده علاوه بر ثبت نام اولیه توسط دانشگاه ها ثبت نام انجام شده است.

آزمون کتبی بیست و نهمین دوره آزمون بورد تخصصی رشته‌های دندانپزشکی روز دوشنبه 4شهریورماه و طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه 5تا 7 شهریور آزمون شفاهی آن برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha