سلامت نیوز : اولین کارگاه آموزشی درمان بیولوژیک زخم های مزمن در کشور 12 و 13 تیر ماه سال جاری در معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ؛ اولین کارگاه آموزشی درمان بیولوژیک زخم های مزمن با هدف ارتقای سطح دانش و توانمندی شرکت کنندگان در ترمیم زخم‌های مزمن، 12 و 13 تیرماه سال جاری توسط معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران برپا می‌شود.

گفتنی است، تمامی پزشکان از جمله متخصص پوست، ارتوپدی، طب فیزیکی، روماتولوژی و پزشکان عمومی می توانند در این کارگاه شرکت کنند.

لازم به ذکر است، آشنایی با انواع زخم، پاتوفیزیولوژی زخم های مزمن، رویکردهای تشخیصی و درمانی فعلی آن و روش‌های بیولوژیک جدید با تکیه بر طب مبتنی بر شواهد از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه است که در دو قالب تئوری و عملی ارائه می شود.

علاقمندان تا تاریخ 10 تیر ماه فرصت دارند جهت ثبت نام و شرکت در این کارگاه با شماره‌های 88763087 و 88510702 تماس و یا به معاونت پژوهشی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران واقع در تهران، پل سید خندان، ابتدای سهروردی شمالی، کوچه مهاجر، پلاک 13 مراجعه نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha