سلامت نیوز : مدیرکل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درخصوص وضعیت هوای پایتخت و ورود ریزگردها به تهران گفت: وضعیت نابسامانی را در روزهای آینده از نظر آلودگی هوا و وجود ریزگردها نخواهیم داشت.

یوسف رشیدی در گفت و گو با پانا، با بیان این مطلب اظهار داشت: بر اساس اطلاعات رسیده از ایستگاه های سنجش آلودگی هوای شهر تهران بر میزان غلظت کلیه آلاینده ها نسبت به روز گذشته در همین ساعت افزوده شده است.

وی ادامه داد: میانگین غلظت کلیه آلاینده ها به غیر از ایستگاه های دروس، امام خمینی، پارک رازی، پارک شکوفه، شهرداری منطقه 15، شهرک چشمه و فرمانداری شهرری به لحاظ آلاینده ذرات معلق کمتر از دو ونیم میکرون در سایر ایستگاه ها در حد مجاز بوده و شاخص کیفیت هواهم اکنون در شرایط سالم است.
مدیرکل شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران با بیان اینکه گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی صاف تا کمی ابری است، افزود: انتظار می رود شاخص کیفیت هوا تا ساعات ظهر به غیر از مناطق شلوغ و پرتردد در سایر نقاط شهر در شرایط سالم باقی بماند.
رشیدی درخصوص ورود ریزگردها به شهر تهران نیز گفت: با توجه به گزارشاتی که از ایستگاه های سنجش آلودگی رسیده است در حال حاضر وضعیت نابسامانی را از نظر آلودگی هوا و وجود ریزگردها در پایتخت نداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha