شنبه ۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
کد خبر: 76386
سلامت نیوز : اعضای کمیسیون بهداشت این هفته بررسی وضعیت دارویی کشور را در دستور کار دارند، علاوه بر این وزیر بهداشت برای پاسخگویی به سوالات ده نفر از نمایندگان مجلس این هفته مهمان کمیسیون بهداشت خواهد بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از سینا ؛ بررسی وضعیت کیفیت برنج و گندم‌های وارداتی با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت جهادکشاورزی و مؤسسه استاندارد در روز یکشنبه در کمیسیون بهداشت پیگیری می‌شود.

پرونده وضعیت دارویی کشور نیز روز یکشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کمیسیون بهداشت مطرح می شود تا نمایندگان و تیم وزارت بهداشت آخرین اطلاعات وضعیت دارویی کشور را بیان کنند.

در حالی که وزیر بهداشت روز 21خرداد به منظور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس مهمان کمیسیون بهداشت بود این هفته و در روز سه شنبه نیز از سوی ده نفر از نمایندگان به کمیسیون بهداشت احضار شده است.

لازم به ذکر است وزیر بهداشت از سوی نادر قاضی‌پور نماینده محترم ارومیه، محمدسعید اربابی نماینده محترم ایرانشهر، سرباز و دلگان، محمدسعید انصاری نماینده محترم آبادان، علی ایرانپور نماینده محترم مبارکه، محمدسعید ابراهیمی نماینده محترم شوشتر، عبدالکریم هاشمی نماینده محترم میناب و رودان، روح‌اله عباسپور نماینده محترم بوئین‌زهرا و اوج، غلامرضا اسدالهی نماینده محترم تربت‌جام و تایباد، یعقوب جدگال نماینده محترم چابهار و فتح‌اله حسینی نماینده محترم قصرشیرین و سرپل‌ذهاب به مجلس فراخوانده شده است.

همچنین رسیدگی به لایحه ترکیب اعضاء و شرح وظایف شورای عالی بیمه سلامت کشوراین هفته در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس پیگیری می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha