سازمان نظام پزشكی جمهوری اسلامی‌ ایران ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس با دعوت از آحاد مردم برای حضور هر چه پر شورتر در راهپیمایی این روز مراتب آمادگی اعضای جامعه پزشكی كشور برای شركت هر چه فعالتر در این مراسم را اعلام كرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ سازمان نظام پزشكی جمهوری اسلامی‌ ایران به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر كرد كه متن آن به شرح زیر است:

« روز جهانی قدس بسان پرچم پر افتخار و هماره در احتزازی است كه همه ساله در موعدی مقدس فطرت‌ها و وجدان‌های بیدار بشری خواسته دنیای اسلام را حول خود گرد هم می‌آورد تا هر چه فریاد دارند به سر آمریكا و اسرائیل بكشند.

روز قدس فرصتی برای تجدید قوای امت اسلام، برای مقابله با جهان خوارانی است كه مغرور از غضب قدس سودای تسلط بر پهنای بزرگتری از جهان اسلام به وسعت از نیل تا فرات را در سر می‌پرورانند.

روز قدس روز رهایی فریاد فرو خفته مسلمانان در اقصی نقاط جهان است كه خسته و ناامید از نرمش و كرنش حاكمان عافیت طلب خود در برابر فضون خواهی‌های اسرائیل غاصب، توسل به الگوی موفق مقاومت حزب الله را تنها راه دفع خطر غده سرطانی منطقه می‌دانند.

و روز قدس فرصتی برای طنین انداز شدن مكرر جهانی‌ترین پیام امیر عارف انقلاب است كه "ما شریك غم همه مظلومان جهانیم".

در آخرین جمعه از ماه مبارك رمضان به خیابان‌های ایران سربلند خواهیم آمد تا در پاسداشت این روز بزرگ، به اقیانوس بیكران و عظیم مبارزان و منتظران رهایی قدس پیوسته بر عهد دیرین و ناگسستنی خود با امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهیدان تاكید كنیم.

سازمان نظام پزشكی جمهوری اسلامی‌ ایران ضمن گرامیداشت این روز بزرگ با دعوت از آحاد مردم كشورمان برای حضور هر چه پر شورتر در راهپیمایی روز قدس مراتب آمادگی كلیه اعضای جامعه پزشكی كشور برای شركت هر چه فعالتر و پر نشاط در این مراسم را اعلام می‌كند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha