سلامت نیوز : بر اساس اعلام مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور، حوادث وی‍ژه پرتلفات در هفته گذشته بیش از 509 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر ؛ آرزو دهقانی افزود: در 130 حادثه ویژه رخ داده طی هفته گذشته كه منجر به اعزام 221 آمبولانس و بیش از 450 تکنسین اورژانس پیش بیمارستانی به محل حوادث شد، نیروهای امدادی اورژانس 115 پس از ارائه خدمات پزشکی به مصدومان، 509 نفر را جهت دریافت مراقبتهای تخصصی بیشتر به مراكز درمانی منتقل نمودند.

وی به مواردی از حوادث هفته گذشته اشاره کرد و افزود: به دنبال تصادف اتوبوس با كامیون و پژو در محور اردبیل - سرعین، 7 دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل حادثه اعزام شد كه اولین آمبولانس پس از 7 دقیقه به محل حادثه رسید و توانست  21 نفر مصدوم حادثه را پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشكی به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل کنند.

دهقانی از حادثه برخورد پژو 405 با پیكان وانت در محور شیراز - كوار - اكبرآباد خبر داد و گفت: بلافاصله 4 دستگاه آمبولانس اورژانس پیش بیمارستانی به محل اعزام، كه اولین آمبولانس پس از 8 دقیقه به محل حادثه رسید و 8 نفر مصدوم حادثه پس از اقدامات اولیه و تخصصی فوریتهای پزشكی به بیمارستان شهید رجایی و نمازی شیراز انتقال پیدا كردند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha