چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 76653

به دلیل حاضر نشدن وزیر بهداشت برای پاسخگویی به سئوالات 8 نفر از نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تخلف به حساب می‌آید.

وزیر بهداشت پاسخگوی مجلس نیست
سلامت نیوز : سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان با اشاره به حاضر نشدن وزیر بهداشت برای پاسخگویی به نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان که تخلف به حساب می‌آید، گفت: براساس آیین نامه داخلی مجلس، وزیربهداشت به دلیل این تخلف باید در صحن علنی مجلس پاسخگو باشد.

دکتر محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اینکه به دلیل حاضر نشدن وزیر بهداشت برای پاسخگویی به سئوالات 8 نفر از نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس که تخلف به حساب می‌آید، اظهار داشت: براساس آیین نامه داخلی مجلس، وزیر بهداشت به دلیل این تخلف باید در صحن علنی مجلس پاسخگو باشد.

وی افزود: نمایندگان کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از وزیر بهداشت سئوالاتی داشتند که وزیر بهداشت برای پاسخگویی حضور نیافت و براین اساس این سئوالات و نامه مربوطه را به هئیت رئیسه مجلس ارسال کردیم تا دکتر طریقت منفرد این بار در مجلس حضور یابد تا به سئوالات نمایندگان مجلس پاسخ دهد.

دکتر قربانی درپاسخ به تفاوت پرسیدن سئوال در کمیسیون بهداشت و درمان با صحن علنی مجلس خاطرنشان کرد: اگر سئوال از وزیر بهداشت در کمیسیون بهداشت و درمان پرسیده شود مسلمأ نمایندگان براساس پاسخ‌های وزیر بهتر قانع می‌شوند ولی وقتی سئوال در صحن علنی مجلس پرسیده شود پاسخگویی نیز پیچیده تر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha