پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 76724
سلامت نیوز : همایش ملی مرکز پزشکی حج و زیارت اوایل شهریورماه جاری با حضور پزشکان، محققان و پرستاران سراسر کشور در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ امین‌رضا طباطبایی معاون آموزش و پژوهش مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه قرار است این کنگره به صورت بین‌المللی هر دو سال یکبار برگزار شود افزود: این همایش دارای ابعاد آموزشی، علمی و پژوهشی مختلفی در زمینه پزشکی و حج و زیارت است و بنا داریم در این همایش سطح علمی پزشکان و پرستاران در حوزه حج و زیارت را ارتقا داده تا شاهد ارتقای خدمات ارائه شده به زائران به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت آنها باشیم.

وی با اشاره به محورهای مقالات همایش در سال جاری گفت: بیماری‌های شایع در حج و زیارت از جمله بیماری‌های قلبی، عروقی، ریوی، کلیوی و موضوعات بهداشتی در ایام حج از جمله محورهای مقالات است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در زمینه این موضوعات به دبیرخانه همایش که سال گذشته تشکیل شد ارسال کنند.

بهداشت در حج و سفرهای زیارتی، پرستاری در حج و سفرهای زیارتی، بیماری‌های شایع در حج و سفرهای زیارتی، جنبه‌های فقهی- پزشکی حج و سفرهای زیارتی، مدیریت خدمات سلامت، پاراکلینیک، دارو و تجهیزات پزشکی در حج و سفرهای زیارتی از جمله محورهای همایش بین‌المللی سال گذشته بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha