نماینده مردم ورزقان در مجلس در خصوص روند ساخت وساز در منطقه زلزله زده ورزقان ،گفت: وزارت راه و شهرسازی بعد از زلزله ورزقان نسبت به بازسازی این منطقه به مردم وعده‌های فراوانی داد، اما با گذشت چند ماه از این زلزله، بسیاری از مناطق آسیب دیده هنوز ویران و بازسازی‌های صورت گرفته نیز نیمه کاره رها شده‌اند.

سلامت نیوز: نماینده مردم ورزقان در مجلس در خصوص روند ساخت وساز در منطقه زلزله زده ورزقان ،گفت: وزارت راه و شهرسازی بعد از زلزله ورزقان نسبت به بازسازی این منطقه به مردم وعده‌های فراوانی داد، اما با گذشت چند ماه از این زلزله، بسیاری از مناطق آسیب دیده هنوز ویران و بازسازی‌های صورت گرفته نیز نیمه کاره رها شده‌اند.

الله‌وردی دهقانی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به آخرین وضعیت ساخت و ساز درمنطقه زلزله زده ورزقان، گفت: مردم زلزله زده ورزقان در شرایط کنونی مناسبی قرار ندارند به گونه‌ای که اهالی این منطقه از کمترین امکانات، بعد از زلزله اخیر برخوردار هستند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، افزود: بسیاری از راه‌های مواصلاتی منطقه ورزقان در زلزله اخیر نابود شده‌اند به طوری که رفت و آمد وسایل نقلیه در این منطقه به سختی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی بعد از زلزله ورزقان نسبت به بازسازی این منطقه به مردم وعده‌های فراوانی داد، اما با گذشت چند ماه از این زلزله، بسیاری از مناطق آسیب دیده هنوز ویران و بازسازی‌های صورت گرفته نیز نیمه کاره رها شده‌اند.

دهقانی اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی برای ساخت هر واحد مسکونی ویران شده وعده وام ۲۰ میلیون تومانی را داده است، اما هیچ یک از اهالی منطقه ورزقان با چنین وامی نتوانسته‌اند خانه‌های خود را بازسازی کنند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خاطر نشان کرد: مسئولین وزارت راه و شهرسازی تا به حال نه‌تنها به وضعیت مردم ورزقان رسیدگی کاملی نداشته‌اند، بلکه این منطقه را رها کرده و حتی دو میلیون وام بلاعوض وعده داده شده را نیز از مردم دریغ کرده‌اند که این موضوع اهالی این منطقه را با مشکلات بزرگی مواجه کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha