سلامت نیوز: قائم‌مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از کاهش زمان حضور امدادگران و نجات‌گران هلال‌احمر در مدیریت صحنه حوادث جاده‌ای و ترافیکی خبرداد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، احمدرضا شجیعی دراین‌باره گفت: در حالی که متوسط زمان رسیدن نیروهای امدادرسان برای مدیریت صحنه حوادث به طور میانگین ۱۳ دقیقه است این میزان در نوروز امسال از سوی امداگران و نجات‌گران هلال‌احمر به هفت دقیقه و ۵۵ ثانیه کاهش یافت.

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از انجام فعالیت‌های بازآموزی و اجرای تمرین‌های تخصصی برای کارآمدکردن هر چه بیشتر امدادگران و نجات‌گران هلال‌احمر خبرداد و افزود: امسال یکی از برنامه‌های مهم این سازمان برگزاری تمرین‌هایی با هدف زندگی در شرایط سخت و انجام عملیات امداد و نجات در این شرایط است.

وی بازآموزی از طریق برگزاری مسابقه، کلاس‌های آموزشی و برگزاری اردوها را از دیگر برنامه‌های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در سال‌جاری اعلام کرد و با بیان اینکه برنامه توان‌افزایی منادیان صلح هلال‌احمر با حضور ۵۰۰ تن از سراسر کشور به مدت چهار روز برگزار می‌شود گفت: در این برنامه امدادگران به مدت سه روز، زندگی در شرایط سخت را تجربه کرده و خود را برای رویارویی با این شرایط آماده می‌کنند.

شجیعی ادامه‌داد: دومین برنامه توان‌افزایی منادیان صلح هلال‌احمر از روز سه‌شنبه در منطقه جهان‌نما شهرستان کردکوی استان گلستان آغاز شده و تا امروز (جمعه) هفتم تیرماه جاری ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha