سلامت نیوز : چهارمین کنگره بین المللی راینولوژی ایران و جراحی پلاستیک صورت با حضور چهره های مطرح داخل و خارج کشور 17 تا 19 مهر ماه امسال در مرکز همایش های رازی تهران برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز ؛ دکتر ابوالحسن قیصری دبیر انجمن راینولوژی ایران با اعلام این خبر گفت: در این کنگره یافته های جدید علمی و تجربی در زمینه اعمال جراحی بینی و صورت ارایه خواهد شد.

وی افزود: در چهارمین کنگره بین المللی راینولوژی ایران همچنین پیشرفت های نوین آندوسکوپی در زمینه  بیماری های بینی و سینوس ها و دسترسی هر چه بیشتر به تومورهای نواحی قاعده جمجمه و اطراف کره چشم از سوی دانشمندان برجسته داخلی و خارجی مورد تبادل نظر و گفت و گو قرار خواهد گرفت.

دکتر قیصری اظهار داشت: با توجه به پیشرفت های علم راینولوژی (جراحی های بینی و سینوس) و جراحی پلاستیک صورت طی سال های اخیر از آنجا که پزشکان ایرانی توانسته اند، همگام با این پیشرفت ها، دانش خود را از بعد علمی و عملی به روز کنند، پیشرفت های زیادی در این عرصه داشته اند که برپایی چهارمین کنگره راینولوژی ایران در راستای ارایه دستاوردهای پزشکان داخل کشور در قالب ارایه سخنرانی و برپایی کارگاه های آموزشی به منظور تبادل تجربیات با پزشکان خارج کشور است.

وی گفت: روش های غیر جراحی کاهش و اصلاح چین و چروک صورت از قبیل تزریق بوتاکس، شیوه های صحیح تزریق بوتاکس، کاربردهای بوتاکس در نواحی مختلف صورت و عوارض احتمالی آن در صورت تزریق ناصحیح نیز طی این کنگره به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

وی از فیلرها (پرکننده ها) به عنوان یکی دیگر از محورهای این کنگره سه روزه نام برد و تصریح کرد: همچنین تزریق چربی و ژل به عنوان رایج ترین پرکننده های نواحی صورت و معرفی انواع ژل های مجاز و عوارض ژل های غیر قابل جذب در کنار به کارگیری لیزر و تزریق چربی به منظور اصلاح چین و چروک صورت ارایه خواهد شد.

دبیر انجمن راینولوژی ایران خاطر نشان ساخت: اعمال جراحی در زمینه های پلک، لیفت صورت (کشیدگی پوست)، لیفت پیشانی و ابرو، پروتزهای ناحیه گونه و چانه، اعمال جراحی فک به منظور بازسازی و زیبایی فک از دیگر مباحث این کنگره را تشکیل می دهد.

دکتر قیصری گفت: در این کنگره میهمانانی از کشورهای امریکا، سوئیس، آلمان، ایتالیا، پرتقال، بلژیک و مصر حضور خواهند داشت.لازم به ذکر است، همزمان با برپایی این کنگره، نمایشگاه جانبی تجهیزات پزشکی به ارایه آخرین تجهیزات و مواد مصرفی در حوزه راینولوژی و جراحی پلاستیک خواهند پرداخت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha