سلامت نیوز : همزمان با سفر رئیس همایون هاشمی، رئیس سازمان بهزستی ئکشور به استان فارس چند پروژه عمرانی و درمانی ویژه مددجویان و معلولان افتتاح شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ نخستین مرکز آینده پژوهشی به متراژ 970 مترمربع، افتتاح سومین بنیاد پیشگیری از معلولیت‌های ناشی از ژنتیک به متراژ 1050 مترمربع از جمله مراکزی بودند که امروز افتتاح شدند.

این در حالی است که در سفر رئیس سازمان بهزیستی به استان فارس نخستین کارگاه اشتغال بهبودیافتگان ویژه زنان به متراژ 650 مترمربع با هدف آموزش و حرفه‌آموزی به زنان بهبود یافته افتتاح شد.

عباس دیلمی‌زاده، مدیرعامل جمعیت خیریه تولد دوباره در مراسم افتتاح این مرکز اظهار داشتک سال گذشته با کمک 150 میلیون تومانی سازمان بهزیستی طراحی این مرکز در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این مرکز 25 نفر از زنان بهبود یافته و رها شده از اعتیاد کار می‌کنند که به هر یک از آنها بر اساس قانون وزارت کار حقوق پرداخت می‌شود.

دیلمی زاده خاطرنشان کرد: بنا داریم تعداد این مراکز را در سطح کشور با الگوسازی از سوی جمعیت خیریه تولد دوباره افزایش دهیم.

نخستین مرکز اجتماع درمان‌مدار یا متادون MTC به مساحت 600 مترمربع از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha