سلامت نیوز : سید علی ریاض یا تأکید بر اینکه علی‌رغم اطلاع رسانی‌های انجام شده از سوی این مرکز، عده‌ای سودجو  به دریافت وجه از متقاضیان حضور در کادرهای درمانی حج و عتبات کرده‌اند، تصریح کرد: ارائه خدمات پزشکی به زائران خانه خدا و عتبات عالیات، فقط بر عهده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر بوده و این مهم بارها از طریق رسانه‌ها مورد تأکید قرار گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ ریاض خاطرنشان کرد: نکته‌ای که پزشکان متقاضی خدمت به زائران باید بدان توجه داشته باشند این است که بابت حضور در تیم‌های درمانی حج و عتبات مبلغی از ایشان اخذ نشده و در واقع فرصتی برای آنها فراهم شده تا به صورت داوطلبانه خدمتگزار زائران بیت‌الله‌الحرام و عتبات عالیات باشند.

نماینده رئیس جمهوری در شورای عالی هلال احمر گفت: از تمام پزشکان و پیراپزشکان درخواست می‌شود چنانچه تماسی مبنی بر پرداخت وجه با آنها انجام شد اطلاعات کامل شماره حساب و نام صاحب حساب، شماره همراه و یا ثابت را از طریق تلفن 86744106 و یا نمابر 88912476 در اختیار ما قرار دهند تا از ادامه این روند جلوگیری شود.

وی گفت: قطعاً این موضوع برای سودجویان گران تمام می‌شود، چرا که به اسم مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر مبادرت به انجام این اقدام ناشایست کرده‌اند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر به پزشکان متقاضی برای کادرهای اعزامی به حج و عتبات توصیه کرد برای دریافت اطلاعات صحیح در خصوص نحوه پذیرش به سایت مرکز پزشکی حج و زیارت و یا دفاتر نمایندگی این مرکز در استان‌ها مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha