سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 77129

سلامت نیوز : یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه حذف ارز مرجع تفاوتی بر قیمت داروها نخواهد گذاشت، گفت: بهتر است یک مرجع مسئولیت پاسخگویی در بخش قیمت دارو را بر عهده داشته باشد.

احمد آریایی‌نژاد در گفت‌وگو با (ایسنا)، درباره حذف ارز مرجع 1226 و تاثیر آن در قیمت داروها، اظهار کرد: تا آنجایی که اطلاع دارم قیمت کالاهای اساسی تغییری نخواهد کرد چه اینکه هر کسی در این زمینه اظهارنظری را مطرح می‌کند که مشخص نیست خروجی این حرف و حدیث‌ها چه مشکلی را برطرف و یا ایجاد خواهد کرد.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید درباره قیمت داروها تنها یک مرجع برای پاسخگویی وجود داشته باشد، گفت: اینکه هر کسی با هر سمتی و در هر جایی در این زمینه به اظهارنظر بپردازد و در نتیجه آن هم معلوم نیست که کدام یک از این صحبت‌ها صحیح است اصلا فرآیند خوبی نیست و نمی‌تواند مشکلاتی را که مردم در زمینه دارو و درمان با آن مواجه هستند را برطرف کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از بیماری‌ها هستند که داروهای آنها یا کمیاب و یا قیمت گزافی دارند، گفت: امیدواریم که مسئولین مربوطه در اظهارات خود و یا اقدامات‌شان در بخش اجرا تصمیماتی اتخاذ کنند که بتوانند بخشی از مشکلات مردم را برطرف کرده و از سردرگمی نجات دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha