سلامت نیوز : رئیس هیات مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی، با اشاره به وجود یازده هزار نفر ایثارگردر بین شاغلین سازمان تأمین‌اجتماعی اظهار داشت: هم اکنون یک سوم جامعه بزرگ ۱۵۵ هزار نفری جانبازان کشور درزمره مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم ؛ عزیز دولتخواه با تبیین و تقسیم گروه‌های مختلف ایثارگران دربین مخاطبین سازمان مشتمل بر: مستمری‌بگیران، بیمه‌پردازان و شاغلین به تشکیل کانون ایثارگران برای پیگیری حقوقی اموراین گروه به صورت تشکیلاتی به عنوان متولی اشاره کرد.

وی بر اصلاح و به روزکردن طرز تفکر حاکم در جامعه در مورد ایثارگران تاکید کرد و با اشاره به اینکه جایگاه این قشر را خودشان باید تثبیت کنند اظهارداشت: اگر با هم همراه شویم روز به روز به بالندگی این فکر و اندیشه افزوده می‌شود.

دولتخواه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بودجه 30 هزار و 600 میلیارد تومانی سازمان در سال 92، اظهارداشت در بودجه پیشنهادی ما نمی‌توانیم از تعهدات مصرفی کسر کنیم.

رئیس هیأت مدیره سازمان افزود: هم اکنون 70دصد منابع سازمان صرف پرداخت مستمری، 22درصد درمان، 5درصد بیمه بیکاری و 3درصد  بخش پرسنلی و اداری و بیمه ای می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha