سه‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۰
کد خبر: 77143

سلامت نیوز : یک متخصص پوست، مو و زیبایی گفت: اصلاح ظاهر بینی به کمک تزریق ژل کلسیم هیدروکسی اپتات و اسیدهیالورونیک موجب کاهش هزینه‌های اضافه جراحی بینی می‌شود.

دکتر مریم ملکی در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اشاره به اینکه زیبایی بینی بدون عمل جراحی در میان جوانان به ویژه دختران شایع است، اظهار کرد: در این روش مقدار مناسبی از یک ژل که می‌تواند کلسیم هیدروکسی اپتات و اسیدهیالورونیک باشد با سوزن ظریفی به زیر پوست تزریق می‌شود تا بینی ظاهری زیباتر پیدا کند.

وی با بیان اینکه این تکنیک به صورت سرپایی و بدون بیهوشی انجام می‌شود، افزود: با استفاده از این روش می‌توان رفع قوز بینی و یا ناصافی، غیرقرینگی و یا تورفتگی‌های بینی را رفع کرد و هم‌چنین با تزریق این ژل نوک بینی را بالا برد.

این متخصص پوست و زیبایی با اشاره به اینکه دوام این روش بین یک تا سه سال است، اضافه کرد: تزریق ژل در کمتر از 10 دقیقه و بدون بیهوشی صورت می‌گیرد و نسبت به جراحی بینی مقرون به صرفه تر است.

ملکی با بیان اینکه اگر بینی دچار ناصافی، غیرقرینگی یا تورفتگی باشد می‌توان با پر کردن این نواحی سطح بینی را صاف و یکدست و ظاهری متناسب‌تر ایجاد کرد،‌ ادامه داد: هم‌چنین در صورتی که بیمار از جراحی بینی رضایت نداشته و یا بینی پس از جراحی دچار ناصافی یا عدم تناسب با دیگر اجزای صورت شده باشد با تزریق این ژل، زیبایی بینی تکمیل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha