سلامت نیوز : ثبت‌نام بیست‌وهفتمین دوره آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی از نیمه دوم فروردین 92 از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir، آغاز شده و این آزمون 13 تیر  برگزار می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ تمام داوطلبان شرکت کننده در آزمون دستیاری دندانپزشکی برای شرکت در آزمون دستیاری، علاوه بر دارا بودن سایر شرایط باید گواهی اشتغال مبنی بر انجام دو سال خدمت دندانپزشکی در یکی از مراکز خصوصی یا دولتی که به تایید دانشگاه علوم پزشکی استان محل خدمت رسیده باشد ارائه کنند، همچنین گواهی مذکور باید حاوی خدمت به میزان حداقل ۳ شیفت کاری در هفته به عنوان دندانپزشک حضور داشته باشد.

افرادی که از انجام طرح نیروی انسانی معاف بوده یا از خدمت نظام وظیفه معاف هستند، یا در گذشته به انجام رسانده‌اند یا خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و خدمت نظام وظیفه آنان کمتر از دو سال باشد ملزم به ارائه گواهی مبنی بر اشتغال به خدمت درمانی تا سقف دو سال هستند.

دانشجویان متأهل بر اساس قانون تسهیلات ازدواج جوانان ایرانی و حائزان شرایط استعداد درخشان فقط یک بار پس از فراغت از تحصیل مجازند قبل از انجام خدمت سربازی یا خدمات موضوع قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان و بدون دارا بودن دو سال سابقه خدمت مذکور در آزمون دستیاری شرکت کنند.

داوطلبان در صورت خاتمه خدمات درمانی حداکثر تا 31 شهریور سال دوم، پس از فراغت از تحصیل و ارائه تأییدیه از دانشگاه استان محل خدمت می‌توانند در آزمون مربوطه شرکت کنند.

فارغ‌التحصیلانی که از سهمیه استانی در دوره دندانپزشکی عمومی استفاده کرده‌اند و طرح نیروی انسانی را به پایان رسانده‌اند یا معاف از طرح شده‌اند، باید گواهی اشتغال در استان محل تعهد خود (از معاونت درمان دانشگاه محل خدمت) ارائه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha